Ryan Reynolds se nebojí odvážných marketingových kampaní. Mohli jsme se o tom přesvědčit již u obou filmů o Deadpoolovi, ale tentokrát vytáhl herec novou taktiku. Do kin přichází film Detektiv Pikachu, na který se těší miliony lidí, kteří vyrůstali na žlutém Pokémonovi v legendárním animovaném seriálu, a Ryan si to plně uvědomuje.

 

Aby zvýšil zájem lidí na sociálních sítích o svůj nový film, na YouTube ho „nechtěně“ nahrál úplně celý. Alespoň by chtěl, aby si to lidé mysleli. Video na kanálu Inspector Pikachu je dlouhé 1 hodinu, 42 minut a 53 sekund, což je i skutečná délka originálního filmu, a dokonce začíná logem Warner, přičemž můžeš zachytit i úvodní scénu, jak Pikachu kráčí po Rhyme City.

 

Nicméně, po chvíli se scéna změní a následující hodinu a 40 minut se můžeš pokochat tančícím Pokémonem, ne plným filmem. Díky vtipnému žertíku už video viděly více než 3 miliony lidí a pokud jen část z nich přitáhne tančící Pikachu do kina, Ryan Reynolds má opět vyhráno. 

Ohodnoť článek
8