Nebylo pochyb o tom, že Avengers 3 a 4 budou obrovské hity a vydělají Disneymu klidně miliardu čistého zisku. Nikdo však netušil, jak moc vyhajpují čtyřku a jaký geniální marketing zvolí.

 

Nikdo netuší, o čem to bude, a tak o tom každý mluví. Každý je zvědavý, každý to chce vidět, a to z mnoha důvodů. Jde o ukončení Infinity Saga, završení příběhu rozděleného do 22 filmů a pokračování výborného Infinity War s nejlepším marveláckým záporákem ve filmu. A samozřejmě tu máme desítky dalších důvodů.

 

Endgame nebude jen událostí roku. Máme co do činění s filmem, který může překonat dokonce i Avatara. Pokud bude minimálně tak skvělý jako Infinity War, je to víc než možné. Sílu MCU nikdy nelze podceňovat a my stále nevíme, co s námi Endgame udělá a čím nás překvapí. Připočítejte si k tomu zpečetění osudů některých milovaných hrdinů a vůbec se nebudeme divit, pokud většina fanoušků uvidí film v kině i třikrát. Přestože bude mít 3 hodiny.

 

 

Lístky se vyprodávají všude po světě, což platí i v případě Číny. Tam očekávaná marvelovka bourá jeden rekord za druhým, přičemž se stává prvním filmem, který prodal milion vstupenek v co nejkratším čase. V tomto případě jde o prvních 6 hodin od jejich zpřístupnění.

 

Pro srovnání, během 3 hodin se na Endgame prodalo více lístků než na Infinity War za celý týden. Je sice pravda, že lístky na Avengers 4 si Číňané mohli koupit až 11 dní před premiérou, což je o 10 dní později než v případě Infinity War. Nejde však o tak dlouhou dobu, aby se hype tak extrémně znásobil.

 

Film se v Číně začne promítat dva dny předtím než v USA a den před evropskou premiérou. Očekává se, že padne otevírací víkend za 850 milionů dolarů, já si však myslím, že to bude více než 900 milionů. A pokud opravdu padne miliarda, svět box office se navždy změní a mnozí z nás budou nechápavě psát box office články ještě pár dlouhých dní, zatímco z Kevina Feiga a bratří Russů udělají v Disney nové bohy.

 

Ohodnoť článek
31
Zdroj: indiewire.com