Kontroverze kolem nejnovější marvelovky Captain Marvel neutichá ani po premiéře. Právě naopak. Internetem se totiž začala šířit vyjádření, která tvrdí, že Disney utrácí velké množství peněz na umělé zvýšení popularity filmu. To mají údajně dosáhnout odkupem lístků na jednotlivá promítání.

 

Uživatelé na sociálních sítích píší o zážitcích z prázdných kinosálů. V těchto případech ale nemělo jít o to, že by o snímek nebyl zájem. Místa totiž byla rezervovaná, ale nakonec na ně nikdo nepřišel. Jeden z manažerů nejmenovaného kinosálu podle uživatelského profilu Just Pelé něco podobného za 20 let v oboru ještě nezažil.

 

 

 

 

 Portál BoundingIntoComics přišel s informací od jednoho z manažerů kina, který požadoval zůstat v anonymitě. Ten prozradil, že na každé promítání od čtvrtka do soboty nepřišlo 25 lidí. Tuto situaci označil za abnormální, protože když už si lidé zaplatí, v drtivé většině případů se nakonec na film samozřejmě dostaví.

 

Absenci přesně 25 lidí na každé představení označil za statisticky nemožnou. „Řekl bych, že se někdo snaží, aby prodej lístků vypadal lépe než ve skutečnosti,“ prohlásil pro BoundingIntoComics.

 

Názory na kupování lístků studiem se velmi různí. Zahraniční fóra jsou v současné době plné komentářů, které se snaží podpořit jednu či druhou stranu. Někteří tvrdí, že podobné riskování by si studio určitě nedovolilo a tvrzení ohledně kupování lístků označili za konspirační. Jiní si ale stojí za tím, že se něco podobného opravdu mohlo udát.

 

Ohodnoť článek
6
Zdroj: quora.com, boundingintocomics.com, gamespot.com, reddit.com
Foto: Marvel / Disney